Sunday, October 25, 2009

Finally Officially Welche~

25 October 2009
___________________________________
Sari berita penting,seorang budak dijumpai.blablabla.
eh silap2.aha~Assalamualaikum semua kawan2.adek2.abang2.kakak2.
akhirnye~
sblom aku merapu lebey jauh, ape2 pon, meh aku knlkn diri dulu.hihih.
aku ex 1 & 3 arif smk hillcrest : )
aku tau mst kowg tetanye2 nk wat pela blog2 bagai.aha~adelaaa..
saje nk keep in touching ngn kowg sume.yuhuu~untuk pengetahuan sume,blog ni ditubuhkan khas untuk kwn2 especially dak2 hillcrest class arif 2003-2005..kalau bkn dak class arif pon ley join gak.xde hal la.ni saje je nk keep in touch ngn kowg2 sume.aha~
aku tau mst ade yg dlm kpl kowg ckp cmnih ("semangat gle die nih siap berblog2 nih!!") kan?..fyi,idea untuk menubuhkan(ceyhh~)blog dtg dr shafiqah mat arif.yuhuu~
sbb die pening bace cmnt byk sgt kat fb.psl reunion la kisah2 lame la.scandal2 dak2 clas kite lg.opss.ade kew?humm persoalan tuh..hihih.hope dgn adenye blog nih.kowg ley tgk update kwn2 kite yg laen.n aku akan try rerajinkan diri nk update n posting ape yg patut kat blog nih.huhu.n finally hope arify sume suport la ekh.hihi.

p/s lagipon aku ngah cuti nih.bosan~so da alang2 xde keje ika bg aku keje!

No comments:

Post a Comment